S novým týmom vpred
Prvým krokom by malo byť otvorenie piatich nových obchodov, ktoré by mali začať fungovať v tomto roku. Dopomôcť by sieti mal rovnaký expanzný tým, ktorý rozvoj konceptu zaisťuje aj v Českej republike. "V súčasnej dobe má Orion - slovenský obchod pre domácnosť na Slovensku štyri vlastnej prevádzkarne a ďalšie dve franšízové. Pod novým expanzným týmom sme teda otvorili vlastnej prevádzkáreň v Galante a franšízovú predajňu v Bratislave. Zároveň sme aj absolvovali prerod vlastnej pobočky do pobočky franšízové, čo predstavuje pre Orion novinku v oblasti expanzný politiky," hovorí Tomáš Maloch, obchodný manažér siete Orion.
Na nezáujem zo strany potenciálnych partnerov si Orion na Slovensku sťažovať nemôže. "Záujem o licencie je tu rovnako silný ako v Českej republike. Ohromnou výhodou je veľká základňa obchodných partnerov, od ktorej sa môžeme odraziť. Je to pre nás určitá stránka marketingu, ktorý sme si po dobu fungovania na slovenskom trhu vytvorili," vysvetľuje Maloch s tým, že značka zaznamenáva záujem o licencie aj od úplne nových kandidátov, ktorí sa o sieti dozvedajú ako v Českej republike, tak aj na Slovensku.
Značka Orion nie je na našom trhu žiadnym nováčikom. Už 14 rokov tu totiž prevádzkuje veľkoobchod, maloobchodná sieť tu však zostávala v pozadí. Čo sa však sieť chystá zmeniť. "So skúsenosťami v chrbte s maloobchodným rozvojom z Česka sa nám už bude oveľa lepšie vstupovať na trh. Vieme, na čo sa presne zamerať a ako pracovať čo najefektívnejšie. Vďaka tomu bude aplikácia franšízového konceptu Orion oveľa rýchlejšia," verí Tomáš Maloch.
Prečítaj články
Sieť Orion zažíva prudký rozvoj predajní ako v Čechách, tak aj na Slovensku.
Predajca domácich potrieb ORION pokračuje v otváraní franšízových obchodov. V roku 2015 zamieri novo aj do Poľska.
Spoločnosť ORION zvyšuje vo svojej sieti počet franchisových pobočiek. Začiatok expanzie čaká aj Slovensko.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Najčítanejšie
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?