Biznis s hladkou kožou
O licenciu tohto konceptu zameraného na poskytovanie služieb v oblasti fotoepilácie a fototerapie, ktorého korene siahajú do Portugalska, kde vznikol pred zhruba 15 rokmi, sa môžu uchádzať aj ľudia, ktorí s týmto druhom podnikania doteraz nemajú skúsenosti. Všetko potrebné sa totiž naučia v rámci školenia, ktoré franšízor organizuje nielen pre franšízorov, ale aj pre špecialistov, ktorí potom v jednotlivých pobočkách pracujú priamo s klientmi.
To, s čím je pre začiatok podnikania treba počítať, je počiatočná investícia nutná pre rozbehnutie vlastného salónu pod značkou DepilConcept. Jej výška sa odvíja od formátu spolupráce, pre ktorú sa budúci franšízanti rozhodnú. Ak si zvolia možnosť prenájmu alebo lízingu zariadenia SHR, ktoré tvoria nevyhnutnú súčasť pobočky, investujú 18 200 eur bez DPH. Podnikatelia, ktorí budú pripravení si jedno zariadenie SHR zakúpiť, zaplatia 26 800 eur bez DPH. V rámci franšízovej spolupráce následne franšízový partner hradí pravidelné mesačné poplatky. Ten franšízový vychádza zhruba 248 eur bez DPH, marketingový cca 300 eur a mesačná platba za poskytnutý softvér činí zhruba 30 eur.
Na otvorenie salónu DepilConcept je nutné mať k dispozícii priestory s veľkosťou 40 až 80 m2 najlepšie na prízemí s dostupným parkovaním. Pobočka sa nemusí nachádzať na hlavných obchodných triedach. Čo sa týka lokalít, otvorenie prevádzky prichádza v úvahu v mestách s minimálnym počtom 30 tisíc obyvateľov, vo veľkých mestách svoje miesto môže nájsť viac štúdií. Po podpise franšízovej zmluvy je franšízantovi garantovaná územná exkluzivita na vopred dohodnuté územie.
OBCHODNÁ VIZITKA:
- 15 rokov na trhu
- 183 salónov vo svete
- 45 000 zákazníkov denne
- Pôvod značky: Portugalsko
Prečítaj články
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Franšíza Depil Concept posilňuje svoje postavenie vo východnej Európe. Chce otvárať depilačné štúdia aj u nás. Ako náročné je získať jej licenciu?
Najčítanejšie
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?