Zarábame na štíhlej línii
Hoci veľa franšízových systémov mieri so svojimi službami do veľkých miest a frekventovaných lokalít, pri franšíze Naturhouse tomu tak nie je. Záujemca o podnikanie pod touto značkou môže svoje podnikanie začať rozvíjať aj v mestách s 8 tisíc obyvateľmi. A to vďaka mikrokonceptu, ktorý majiteľ licencie pre Slovensko vytvoril.
Výška vstupnej investície pre vybudovanie pobočky v rámci mikrokonceptu začína na 10 tisícoch eur. V rámci neho ju môže franšízant otvoriť v mestách s minimálne 8 a maximálne 19 tisíc obyvateľmi. Priestor pre pobočku, či už vlastný alebo prenajatý, musí byť minimálne 20 m2 a je rozdelený na čakáreň a samotnú výživovú poradňu. Nachádzať by sa opäť mala vo frekventovanej lokalite v centre mesta.
Väčšie mesto, väčšia investícia
Uchádzačom o franšízovú licenciu, ktorí majú v pláne podnikať vo väčších mestách, sa ponúka klasická franšíza určená do viac ako dvadsaťtisícových miest. Štandardná pobočka v nich by mala byť najmenej 29 m2 veľká a mať výklad. Umiestnená by mala byť na mieste s vysokým pohybom ľudí. Ideálne teda v centrách miest alebo v obchodných centrách. Investícia do pobočky tohto typu začína na 16 200 eur. Okrem počiatočnej investície na franšízantov následne v priebehu spolupráce čaká jediný poplatok, a to ten administratívny, ktorý činí 600 eur ročne. Ďalšie pravidelné poplatky franšízanti nehradia. Sú však viazaní odberom produktov od franšízora.
Ako franšízantom podnikajúcim s Naturhouse v rámci mikrokonceptu, tak aj majiteľom pobočiek vo väčších mestách, franšízor poskytuje podporu, vďaka ktorej môžu naplno využiť potenciál, ktorý im táto už niekoľko rokov zavedená sieť ponúka. Okrem pomoci so zariadením a sprevádzkovaním pobočky získa franšízant kompletné know-how potrebné na jej prevádzkovanie. Franšízantom sa môže stať ako investor, ktorý má záujem prostredníctvom svojich zamestnancov prevádzkovať viac pobočiek, ale aj priamo výživový poradca, ktorý sa zároveň stane podnikateľom.
Prečítaj články
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.
Veľa našich franšízantov prišlo z korporátneho prostredia, na spolupráci s nami oceňujú priateľský a otvorený prístup, hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete výživových poradní Naturhouse pre ČR a SR.
Najčítanejšie
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?